fbpx

ZDjęcia produktowe

Wyróżnij
swoje
produkty!

Niezależnie od tego, co oferuje Twoja marka – zdjęcie produktowe ma ogromny wpływ na sukces sprzedaży! W dobie mediów społecznościowych, takich jak choćby Instagram czy Pinterest, jesteśmy przyzwyczajeni do oceniania produktów na podstawie wizualnej estetyki zdjęć.

Profesjonalne zdjęcia produktów pozwalają na ich przybliżenie odbiorcom, a także wywołanie pożądania produktu i wzbudzenie potrzeb zakupowych. 

Fotografia produktowa ma za zadanie nie tylko dokładne i szczegółowe wizualizowanie Twojego produktu. Szczególnie istotne są także zdjęcia produktów, które:

  • osadzają produkt w odpowiednim kontekście,
  • eksponują walory produktu (zwłaszcza jego cechy wyróżniające),
  • pokazują produkt „w użyciu”,
  • opowiadają „historię” z produktem w tle (tzw. storytelling).
Wyróżnij
swoje
produkty!

Niezależnie od tego, co oferuje Twoja marka – zdjęcie produktowe ma ogromny wpływ na sukces sprzedaży! W dobie mediów społecznościowych, takich jak choćby Instagram czy Pinterest, jesteśmy przyzwyczajeni do oceniania produktów na podstawie wizualnej estetyki zdjęć.

Profesjonalne zdjęcia produktów pozwalają na ich przybliżenie odbiorcom, a także wywołanie pożądania produktu i wzbudzenie potrzeb zakupowych. 

Fotografia produktowa ma za zadanie nie tylko dokładne i szczegółowe wizualizowanie Twojego produktu. Szczególnie istotne są także zdjęcia produktów, które:

  • osadzają produkt w odpowiednim kontekście,
  • eksponują walory produktu (zwłaszcza jego cechy wyróżniające),
  • pokazują produkt „w użyciu”,
  • opowiadają „historię” z produktem w tle (tzw. storytelling).

Jak zrobić zdjęcie produktu? W Dirty Door Studio coś o tym wiemy!

Fotografia produktowa powinna zarazem wiernie oddawać szczegóły produktu (np. kolory, rzeczywiste wymiary, faktury), jak również stanowić namiastkę wyobrażenia o jego posiadaniu – tak, aby potencjalny odbiorca był w pełni przekonany do zakupu. Najwyższej jakości profesjonalne zdjęcia produktowe nie tylko przyciągają uwagę, ale także pomagają tworzyć rzetelne oferty, dzięki którym Twój klient nie będzie rozczarowany ewentualnymi różnicami pomiędzy przedmiotem na zdjęciu a tym, który realnie otrzymuje.

Dobrze wykonana fotografia produktu pozwoli więc uniknąć np. zwrotów produktów od osób, które spodziewały się, że sprzedawana przez Ciebie rzecz „w realu wygląda inaczej”. 

Jak robimy profesjonalne zdjęcia produktów?

Zanim przygotujemy dla Ciebie dedykowaną sesję produktową, porozmawiamy o Twoim produkcie, przeznaczeniu zdjęć oraz cechach sprzedażowych, na których eksponowaniu szczególnie Ci zależy. Fotografia produktowa w Dirty Door Studio opiera się zawsze na indywidualnym pomyśle kreatywnym i koncepcji artystycznej, którą wcześniej szczegółowo z Tobą omówimy! 

Fotografia packshotowa

Popularnym rodzajem fotografii produktowychzdjęcia packshot. Są to statyczne lub dynamiczne fotografie wykonywane w różnych rzutach (także jako wizualizacje 3D), zwyczaj na jednolitym (białym) tle. Zdjęcia packshot, niezbędne przy sprzedaży online, wykonasz oczywiście w Dirty Door Studio!

Kiedy warto wykonać zdjęcia reklamowe produktów?

Profesjonalna sesja produktowa jest konieczna, kiedy sprzedajesz swoje produkty w internecie. Dobre zdjęcia produktów przydadzą się zarówno osobom (firmom) sprzedającym w sklepach internetowych (e-commerce), jak i na popularnych platformach sprzedażowych (np. Allegro, eBay, OLX itp.) czy nawet na Instagramie oraz Facebook Market Place.

Wysokiej jakości fotografia produktowa niezbędna jest także do tworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych offline, zwłaszcza do:

  • katalogów, ulotek i folderów,
  • plakatów, banerów i billboardów, 
  • dekoracji wizualnej sklepów stacjonarnych,
  • prezentacji sprzedażowych,
  • materiałów na targi i eventy.
zamów fotografie
produktów, które
naprawdę sprzedają!
zamów fotografie
produktów, które
naprawdę sprzedają!
Chcesz zacząć współpracę z nami?